JAK NAKUPOVAT ?
Přestože výrobní sortiment společnosti Revizeshop.cz je širší než je uvedeno, na těchto stránkách. Formou eshopu lze objednávat pouze výrobky uvedených na stránkách eshopu.
1. Zaregistrujte se, pokud budete u nás nakupovat pravidelně. Tento krok však u jednotlivých nákupů není nutný. Případně se přihlaste e-mailem a heslem.
2. Vyberte si kategorii, popř. podkategorie zboží na levé straně.
3. V hlavní části stránek uvidíte produkty dle Vašeho výběru.
4. Kliknutím na produkt zobrazíte technickou informaci, můžete si stáhnout technický a bezpečnostní list, popř. další dokumenty, které se k němu vztahuji.
5. Na pravé straně si vyberte počet kusů. Stiskněte "Koupit". Zobrazí se Vám vložené zboží. Stiskem "pokračovat v nákupu" se vrátite na výběr zboží, nebo vpravo přejdete rovnou k Objednavce. Do košíku můžete vstoupit i později stiskem tlačítka KOŠÍK vpravo nahoře.
6. Přejděte na "DOPRAVA A PLATBA". Vyberte způsob dodání, buď formou PPL CZ nebo Slovak Parcel SK. Platba zalohovka nebo dobírka.
7. Vybrali-li jste všechno zboží, přejděte do košíku, pokud zboží souhlasí přejděte stiskem na "Objednat". Vyplňte kontaktní údaje. Pokud jste přihlášeni, budou již předvyplněné.
8. Přejděte na souhrn, objednávku zkontrolujte.
9. Odešlete objednávku kliknutím "Odeslat objednávku", tím je objednávka závazná. Na Vaši e-mailovou adresu přijde potvrzovací e-mail.
10. Jakmile bude zboží expedováno v případě PPL CZ, Slovak Parcel SK nebo připraveno pro osobní odběr na pobočce, budete informováni e-mailem.
11. V případě osobního odběru není možné z technických důvodů vydávat zboží dříve, než Vám potvrdíme jeho připravenost k vyzvednutí.
JE NUTNÁ REGISTRACE ?
V našem eshopu máte na výběr objednávat jako registrovaný uživatel nebo tzv. "bez registrace".
Pokud objednáváte pravidelně, vytvořte si svůj účet pro pravidelné objednávání. Pokud nehodláte objednávat pravidelně, stačí vyplnit pouze fakturační a dodací údaje přímo v košíku.
JE MOŽNÉ VRÁCENÍ ZBOŽÍ ?
Vrácení zboží je samozřejmě možné v souladu se zákonem. Podrobnější informace naleznete v obchodních podmínkách zde.
Vzor odstoupení od kupní smlouvy dle čl.5 níže uvedených obchodních podmínek je možné stáhnout v pdf formátu zde.
REKLAMACE A STÍŽNOSTI - ZJEDNODUŠENÝ POSTUP
Reklamace zboží zakoupeného přes nás eshop se detailně řídí reklamačním řádem, který naleznete zde.
Abychom případné Vaše stížnosti a dotazy co nejlépe a nejrychleji vyřešili, doporučujeme Vám postupovat následovně.
1. Připravte si informace o Vašem nákupu, datum dodání, číslo faktury nebo prodejky, pomůže nám to v rychlé identifikaci Vašeho obchodního případu.
2. Kontaktujte telefonicky nebo e-mailem náš eshop. V případě zasílání nám zboží pošlete přímo na adresu:
MERCONTROL CS spol s.r.o.
Sadová 3016/14
916 01 Stará Turá
Slovenská republika
tel: +420 905 488 518
3. Sdělte našim pracovníkům důvody vaší reklamace, dotazů nebo pochybností. Dle jejich povahy s Vámi dohodnou nejlepší postup pro Váš případ a začnou se jím zabývat, popř. poskytnou vysvětlení, radu apod. Řada tzv. reklamací má často povahu nedorozumění nebo nepochopení, ketré lze velice často vyřešit jednoduše a rychle.
4. Pamatujte však na to, že pokud na reklamaci jako takové trváte, musíte ji uplatnit výhradně písemně a to doporučeným dopisem, jak stanovuje Reklamační řád našeho eshopu.